fredag den 21. juli 2017

Je krátka, myslela si o poslednej strele Hanušová. Ale pomýlila sa

"Pritom som si myslela, že to bude krátka strela. Modlila som sa, aby tam doleteli, a keď mi preletela obrúčkou, hrozne sa mi uľavilo, "povedala Hanušová po zápase novinárom v Debrecíne.

Doteraz pritom v reprezentácii a svojom klube USK Praha plnila skôr úlohu náhradníčka a hráčky zbierajúci skúsenosti. Teraz už sa ale stáva kľúčovou hráčkou.

"Bola to moja prvá príležitosť rozhodnúť zápas za národný tím. Myslela som, že to na seba vezme Katka Elhotová, ktoré to padalo, ale dala mi dôveru. Rozhodnúť zápase na majstrovstvách Európy a ešte k tomu tak dôležité, ktoré môže rozhodnúť o naše postupe, to je neskutočná radosť.O to väčšie, keď som videla, akú radosť z toho majú dievčatá, "opisovala nadšene.

dvadsaťštyriro� �nej rodáčke zo Sokolova pri kľúčovej strele pomohlo, že netrpia nervozitou. "Dievčatá sa mi smejú, že som flegmatik, ale teraz sa to hodilo," povedala Hanušová. "Nepremýšľala som o tom, šupli to tam a dúfala som, že to tam padne. Len sa modlíte, aby to tam zapadlo. A ja sa modlila veľa, "dodala.

Za hviezdu zápasu sa však nepovažuje. "Ja nie som hviezda. To skôr Čaki (Kateřina Elhotová), tá dala dvadsaťpäť bodov a nebyť jej, tak by nám tie Bielorusky už dávno utiekli. Takže ona je najväčšia hviezda zápasu, "pochválila spoluhráčku.

Sama sa do zápasu ťažko dostávala.Oproti predchádzajúcim zápasom sa výraznejšie nerozvíjala a streľbu mala úspešnú len z 33 percent. "Do zápasu som ju posielal na niekoľkokrát. Snažil som sa jej do zápasu dostať tým, že som ju posadil a znovu poslal do hry. Som rád, že sa jej nakoniec podarilo sa chytiť. Zo začiatku to totiž nebola jej hra, "povedal tréner Lubo r Blažek.

Nakoniec ale dala Hanušová dôležitý kôš, pomohla v obrane a všetko rozhodla trojkou. "Podobný zápas som zažila možno v dorostenkách, keď mi bolo trinásť. Toto má ale úplne inú váhu. Zvlášť ten pocit, že vďaka tejto trojke máme stále šancu na postup, "radovala sa Hanušová, ktorá duel zakončila s 11 bodmi.

Verí, že cenná výhra pomôže tímu aj posilniť sebavedomie. "Každopádne, Bielorusky porazili zatiaľ všetky.Nie že by sa nás ďalší súperi zľakli, ale dajú si na nás väčší pozor. Vie, že dokážeme poraziť stopercentnú Bielorusky. Sebavedomie to zdvihne aj v obrane. Ubrániť je na sedemdesiat bodov je slušný výsledok, "dodala.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar